مرجع کد و ابزار وب

ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب

جوک های جدید سری1


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جوک سرا

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 34950
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

مبلغ به ریال :

نام و نام خانوادگی:

توضیحات:

آمار مطالب

:: کل مطالب : 38
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 71
:: بازدید ماه : 140
:: بازدید سال : 372
:: بازدید کلی : 34950

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین سایت تفریحی ایران،دارای چت روم اختصاصی

جوک های جدید سری1
سه شنبه 25 فروردين 1394 ساعت 14:22 | بازدید : 242 | نوشته ‌شده به دست مستر کریست | ( نظرات )

من اگه زبون حیوونا رو بلد بودم
حتما میرفتم از دل کرگدن در میاوردم
خیلی غمگینه ، نمیدونم چرااخم
.
.
.
.
.
یه تبلیغ خوندم داغونم کرد
روغن مار ، صد در صد گیاهی خجالتی
.
.
.
.
.
.
یکی از دلایلی که تا حالا من ازدواج نکردم اینه که :
دلم میسوزه واسه اون بچه ای که من قراره تربیتش کنم :|
.
.
.
.
.
.
.

میدونین هر دختری ک ازدواج میکنه اولین کسی که از دستش راحت میشه کیه؟
” حافظ شیرازی ”
ازبس فال میگیرن :lol:

.

.

.

.

این رستورانا هرچی با کلاس تر میشن غذاشون کمتر میشه . . .
ما یه بار رفتیم یه رستوران خیلی با کلاس
یه نقطه وسط بشقاب بود دورش سس زده بودن :|

 

.
.
.
.
.
.

این دهه شصتیا که هی نسل سوخته نسل سوخته میکنن
فکر نکنن ما یادمون رفته ماه رمضوناشون تو زمستون بوده !

.
.
.
.
.
.
زنگ زدم به مامانم میگم :
مامان مهمون اومده چیکار کنم ؟!
میگه برو تو کمد دیواری یه جعبه هست
روش نوشته رادیو آقا جون !
مودم توی اونه وصلش کن
رمزشم اسم بچه وسطی همسایه بغلیه
مهمونا سرگرم بشن تا من خودمو برسونم !
و همچنان رفیق بی کلک مادر :|
.
.
.
.
.
.

“من نبودم دستم بود ، تقصیر آستینم بود
آستین مال کت ام بود ، کت ام مال بابام بود”
این شعر نشون میده ما از همون دوران طفولیت
اینجوری یادمون دادن که اشتباه خودمون رو گردن یکی دیگه بندازیم :|
بعد میگن چرا گاو بار اومدین :|

.
.
.
.
.
نوشته سالن های ورزشی ژاپن :
” قهرمانان مادرزاد به دنیا نیامده اند
بلکه با تمرین و پشتکار به قهرمانی رسیده اند ”
نوشته سالن ها ورزشی ایران :
” مراقب وسایل شخصی خود باشید ” :|
.
.
.
.
.
.

اینترنت ۱ روزه ، ۱۵ مگابایت  ،  ۵۰۰ تومان
اینو به هر کشوری نشون بدی پناهندگی میدن :|

.
.
.
.
.

به دو دلیل نمیتونیم به بعضیا اطمینان کنیم :
١- اونا رو نمیشناسیم
٢- اونارو میشناسیم ! 

.

.

.

.

.

خیلییییییییی خییییییلی ﺟﺎﻟﺒﻪ !
تو ذهنت یکی از اعداد زیرو انتخاب کن …
۹۸
۵۲
۱۹
۹
۵۵
۸۲
۰
۸۰
اﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﺩﯼ؟
ﺑﻪ ﻣﻨـــﻢ ﻧﮕـــــﻮ !
ﺁﻓــــــــــــــــــــﺮﯾﻦ ﺑﻪ ﻫﯿﺸـــﮑﯽ ﻧﮕﻮ ﺍﺻﻼ !!
ﺍﯾﻦ ﯾﻪ ﺭﺍﺯﻩ
ﻗﺮﺹ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ
ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ؟
ﻗﺮﺹ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ
ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻢ
قول میدم (-_-)

.
.
.
.
.

پس از تغییر نام شهر منهتن به مش حسن به دستور اوباما،
به دستور آقای روحانی اسم شهر اراک به باراک تغییر خواهد یافت!

.
.
.
.
.

من از اولم با گوشي لمسي مشکل داشتم!!!!!!!!!
ديشب خواستم به رئيسم بنويسم "اوضاع نت خرابه"
نوشتم "اوضاع ننت خرابه"
.
.
.
شبونه حکم اخراحمو با پيک موتوري فرستاد دم خونمون!!!!!!!!!

.
.
.
.
.

داشتم رادیو گوش میکردم
مجری یه سوال طرح کرد و گفت شنوندگان زنگ بزنند و جواب سوال رو بگن
یه مرده زنگ زد و گفت من زنگ زدم بگم که جواب رو نمیدونم:)
بعده 4 5 دقیقه یه بار دیگه همون مرده زنگ زد گفت ما یه همسایه داریم تلفن ندارن, خواستم بگم این همسایمون هم جوابو نمیدونه :)))
اقای مرجی 
اقوی همسویه 
خود اقاهه 

.

.

.

.

ایرانیه میره پاریس .میبینه یه مردی بزنش میگه اون خورشید و افتاب رو میبینی؟
زنه میگه اره
فرانسویه به زنش میگه تو واسم مثل اونا هستی
مرد ایرانی میاد ایران میگه بذار زنمو خوشحال کنم
بهش میگه تو اون خورشید و افتاب رو میبینی؟
زنه میگه پ ن پ مثل مادرت کورم 

.

.

.

.

داشتم با دختره چت میکردم
اسم پروفایلش Sag har بود...

گفتم بچه کجایی سگ هار؟!

هر چی از دهنش در اومد بارم کرد...
نگو اسمش ساغر بوده گور خر فضایی :|

 

.
.
.
.
.
شــعــار ايــن هفــته :

دلــاورِ هــستــه اى ....... ماســاژ بــدم خستــه اى؟؟
خيـــــال نكــن ظريــفه ...... شيـــش كشــورُ حـــريفه!! 
.
.
.
.
.

تبلیغات ماست به زودی . . .
.
.
.
.
این ماست واس ماس
یعنی ساختش از ماس
شیرش هم از گاو ماس
کارخونش هم از بابایی ماس
نوش جون شماو ماس
ماست واس ماس 

.

.

.

.

یـک روش ســــآده برآی مــآندگار کردن مـآهی قرمـز سفره هفتـ سین :
پــودر ژلـه ی آلبـآلو رآ داخل یکـ لیـوآن آب جــوش حل کرده و در دآخـل تنگ مــآهی بریزید و به مدت 15 دقیقه در یخچــآل قرار دهیـد D:
.
.
الــآن من اینکـآرو کردم ، مــآهیه ریلکس نشستـه و یجآ رو نیگـآ میکنهـ 
فک کنـم حــآلش خــیییلی خـوبــه ^-^ 
هفـته ی دیگـم میخـآم پودر ژلــشو عوض کنـم براش تنـوع شه ^-^ 

.

.

.

.

.

 

بالاخره معادل فارسی سلفی هم درست شد

خویش انداز ^___^ 

.

.

.

از نـظر مـن هـمه دیـــــوونه اَن

فقـط اونـایی کـه تـو تیـمارسـتانـن لـو رفتـن :/

 




:: موضوعات مرتبط: جوک های خنده دار , ,
:: برچسب‌ها: جوک , جوک های جدید , جوک های خنده دار , جوک های ماس ماس , جوک و ترول , جوک های 1394 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: